شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sat 18 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار دوشنبه ۷ دی ۱۳۹۴ ، ساعت ۱۲:۵۰:۲۹

دریادار رستگاری:
نیازمند بلوغ مدیریتی با تفکر راهبردی و نگرشی سیستمی

باشگاه خبری فراساحل: دریادار امیر رستگاری با اشاره به حضور سازمان متبوع خود در نمایشگاه بین‌المللی صنایع دریایی و دریانوردی کیش اظهار داشت: اولین جایی که با تحریم مواجه شد نیروهای مسلح بودند، لذا نیازمند بلوغ مدیریتی با تفکر راهبردی و نگرشی سیستمی هستیم. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از مارین نیوز، رئیس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نیز با اشاره به این که جمهوری اسلامی ایران جزو معدود کشورهای تولید کننده شناورهای نظامی تندرو است بیان داشت: در حوزه شناورهای نظامی که از پیچیدگی ها و قابلیت‌های بسیار بالایی برخوردار است و در حوزه شناورهای سطحی، زیرسطحی، اثر سطحی و تندرو ایران صاحب حرف بوده و تولیدات بسیار خوبی داریم که می‌توانند با تولیدات روز دنیا برابری کنند. دریادار امیر رستگاری با اشاره به حضور سازمان متبوع خود در نمایشگاه بین‌المللی صنایع دریایی و دریانوردی کیش اظهار داشت: اولین جایی که با تحریم مواجه شد نیروهای مسلح بودند، لذا نیازمند بلوغ مدیریتی با تفکر راهبردی و نگرشی سیستمی هستیم.


وی در ادامه گفت : محصولاتی که به نمایشگاه آورده‌ایم تجاری است و انواع یدک کش‌ها، شناورهای جستجو و نجات و سامانه‌های مرتبط با شناوری را به نمایش گذاشته‌ایم و سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع از سر ریز توان طراحی در حوزه نظامی، شناورهای بخش غیر نظامی را نیز تولید می‌کند. برگزاری هفتمین نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی و دریانوردی در جزیره کیش که از یکم دی ماه جاری آغاز شده بود و جمعه شب به کار خود با حضوربیش از 200 شرکت داخلی و خارجی پایان داد بهانه‌ای شد تا نگاهی به وضعیت صنایع دریایی در ایران و فرصت‌های این صنایع در شرایط کنونی و پساتحریم شود.



  کد خبر : 937
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :